.:: تبلیغات شما در این قسمت ::.
 

ویرایش فیلم های DVD و تبدیل آنها به دیگر فرمت های صوتی و تصویری با Joboshare DVD Ripper Platinum 2.6

  • ساعت: 10:52

 

منبع: www.p30download.com

DVD ها امروزه به یکی از رایج ترین حافظه های قابل حمل برای تبادل اطلاعات میان افراد تبدیل شده اند. این لوح های به ظاهر کوچک که اندازه ای دقیقا برابر یک سی دی دارد بیش از 6 برابر یک سی دی قابلیت ذخیره اطلاعات را دارد. دی وی دی ها به عنوان اولین انتخاب فیلم سازان و به طور کلی تمامی افراد برای ذخیره و یا تماشای فیلم ها تبدیل شده است. کیفیت بالا در ذخیره سازی یک فیلم و البته کیفیت فوق العاده در نمایش دو دلیل بسیار مهم در انتخاب دی وی دی به عنوان یک رسانه برای ذخیره اطلاعات و به خصوص فیلم ها بوده است. دی وی دی  ها اینقدر رایج شده اند که در اغلب منازل جدای از یک سیستم رایانه ای که همراه خود یک درایو نوری برای خواندن و حتی نوشتن بر روی دی وی دی ها را دارد، یک سیستم پخش صوت و تصویر دی وی دی هم دیده می شود. تقریبا همه ما یک فیلم دی وی دی را مشاهده نموده و قاعدتا محتویات یکی از آن ها را مشاهده نموده ایم. این لوح ها اصلا شبیه به سی دی ها نبوده و تنها با دو فولدر که یکی برای صوت و یکی برای تصویر است مجزا شده اند. تنها زمانی یک فیلم موجود در دی وی دی قابل پخش است که درون لوح دی وی دی قرار داشته باشد و در غیر این صورت باید فایل ها را به صورت مجزا اجرا نموده و به تماشای آن نشست. حتما پیش آمده که خواسته ایم یک فیلم یا حتی صوت را که در داخل یک دی وی دی به صورت مدیا ذخیره شده اند را برروی هارد سیستم کپی نمائیم. در این صورت است که تنها کپی کردن آنچه درون یک دی وی دی است، به هیچ وجه جوابگو نبوده و حتما می بایست عمل Rip کردن اطلاعات انجام گیرد. Rip که مخفف Raster Image Processor است به کاربران این قابلیت را می دهد تا فایل های صوتی و یا تصویری را از داخل یک لوح فشرده استخراج کرده و درون هارد سیستم با فرمت های مختلفی ذخیره نمایند. نمونه ی بسیار بارز آن را می توان در سی دی های صوتی که به صورت Audio Track رایت شده اند مشاهده نمود. تنها راه باز خوانی فایل های صوتی عمل Rip است که حتی با نرم افزار ویندوز مدیا پلیر ویندوز هم انجام پذیر است. برای Rip نمودن فیلم ها و یا فایل های صوتی فیلم ها می بایست از نرم افزارهای موجود در این زمینه بهره برد
DVD Ripper نرم افزار قوی ولی در عین حال ساده می باشد که به کاربر این امکان را می دهد تا از فیلم های DVD خود کپی گرفته و آنها را به فرمت های مختلف تبدیل نماید. این برنامه امکان تبدیل فیلم های DVD به فرمت های Divx را دارد که می تواند حجم فیلم ها را تا 90 درصد حجم اولیه بدون کوچکترین افت کیفیت کاهش دهد.
نرم افزار Joboshare DVD Ripper Platinum ابزاری قدرتمند جهت ویرایش فیلم های DVD و تبدیل آنها به دیگر فرمت های صوتی و تصویری مانند AVI ،MPEG4 ،WMV ،DivX ،RM ،MOV ،XviD ،3GP FLV SWF ،MP3 ،WMA ،WAV ،M4A ،AAC ،AC3 با بالاترین کیفیت و سرعت بالا محصول شرکت نرم افزاری Joboshare می باشد. این نرم افزار بدون از دست دادن کیفیت صدا و تصویر فیلم های DVD را ریپ نماید. توسط نرم افزار Joboshare DVD Ripper Platinum شما می توانید از فیلم های محبوبتان در iPod ،Zune ،iPhone ،Apple TV ،PSP ،Xbox 360 ،PS3 ،MP4/MP3 Player ،Smart Phone ،Pocket PC ،PDA ،Mobile Phone ،Archos ،Archos AV500 ،Archos AV700 ،Archos GMini402 ،iRiver PMP-100 ،Creative Zen Vision لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Joboshare DVD Ripper Platinum 2.6.6.0717:
- قابلیت استفاده آسان، فقط در سه مرحله
- توانایی کپی DVD برای دوباره نواختن در همه پلیرهای صوتی و تصویری
- قابلیت تبدیل DVD به همه فرمت های مختلف
- قابلیت استخراج فایل های صوتی و تصویری از داخل انواع دی وی دی ها
- قابلیت ویرایش صوتی و تصویری
- قابلیت انتخاب سایز فایل و کیفیت خروجی
- قابلیت ذخیره سازی و تبدیل به فرمت های صوتی و تصویری رایج
- پشتیبانی از انواع فایل ها صوتی و تصویری موجود
- قابلیت Rip کردن تنها قسمت هایی از فایل های صوتی و یا تصویری
- قابلیت گرفتن عکس از فیلم های داخل دی وی دی و ذخیره سازی آن ها با فرمت های مختلف رایج
- سرعت بسیار بالا در استخراج فایل ها
- قابلیت چسباندن چند کلیپ کوتاه و به دست آوردن یک فیلم
- قابلیت تغییر سایز و همچنین Crop کردن بخش هایی از فیلم
- نمایش فیلم برای آزمایش تغییرات
- قابلیت Rip کردن یک فایل و تبدیل آن به چند فایل به صورت همزمان
- قابلیت تغییر اندازه و همچنین تعیین کیفیت فیلم
- نهایت کیفیت و سرعت عمل در انجام کارها
- دارای پردازشگر چند هسته ای
- پشتیبانی از زبان های مختلف مانند انگلیسی، چینی و …
- دارای دو پوسته مخصوص
- پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری AVI, MPEG4, WMV, DivX, RM, MOV, XviD, 3GP, FLV, SWF, MP3, WMA, WAV, M4A, AAC, AC3
- پشتیبانی از ویندوز 2000 / XP / 2003 / Vista
- و …

ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.

دانلود برنامه تبديل فايل هاي تصويري به فرمت DVD با VSO Software ConvertXtoDVD 4.1.6.342a

  • ساعت: 10:50

 تبدیل فایل های تصویری به فرمت دی وی دی با VSO Software ConvertXtoDVD 4.1.6.342a

منبع: P30download.com

نرم افزار ConvertXToDVD ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل آسان فایل های تصویری خود به فرمت محبوب DVD و رایت آن می باشد. با كمک نرم افزار ConvertXToDVD شما قادرید تنها با چند کلیک از فیلم های مورد علاقه خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را بروی هرگونه دستگاه پخش DVD اجرا نموده و از آن لذت ببرید.
نرم افزار ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمت های رایج مانند AVI و Mpeg ،Mpeg ،Mpeg۴ ،MP۴ VOB ،WMV ،DV را به DVD تبدیل کند. نرم افزار ConvertXtoDVD برای تبدیل فایل های AVI نیازی به نصب DIVX CODEC ندارد و خود نرم افزار این CODEC را نصب می کند. از دیگر مزیای این نرم افزار قابلیت تنظیم وضوح تصویر می باشد که می تواند به صورت خودکار یا دستی مطابق فایل اصلی تنظیم شود، نرم افزار با فرمت های PAL و NTSC سازگار بوده و در هنگام تبدیل کلیه تنظیمات مربوط به کنترل صدا ساخت منوی فیلم و … را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این نرم افزار قدرتمند از فایل های زیرنویس نیز پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار VSO Software ConvertXtoDVD 4.1.6.342a:
- پشتیبانی فرمت های ویدیویی Convert AVI ،Mpeg ،Mpeg۴ ،DivX ،Xvid ،MOV ،WMV ،WMV HD ،DV ،MKV ،DVD و …
- توانایی ادغام کردن قسمت های مختلف فیلم ها
- پشتیبانی از فرمت های صوتی AC۳ ،DTS ،PCM ،OGG ،MP۳ و …
- توانایی قرار دادن زیرنویس با پسوند SRT ،.SUB/IDX ،.SSA. به همراه انتخاب رنگ، فونت و حالات نوشتار
- امکان انتخاب نوع فرمت NTSC ،PAL یا automatic و PULL-DOWN
- توانایی انتخاب نوع نمایش تصویر Widescreen و Fullscreen یا خودکار
- نمایش سریع جهت چک کردن و تصحیح اشتباهات
- ذخیره ساختار DVD تبدیل شده بروی هارد یا رایت آن بروی DVD
- موتور رایت قدرتمند و قابل اطمینان با پشتیبانی از سایر فرمت های DVD
- تبدیل کننده پرسرعت و با کیفیت
- تنظیمات قابل تغییر برای کاربران حرفه ای
- قابلیت تنظیم سرعت و کیفیت تبدیل
- قابلیت تنظیم نوع کنترل منوی DVD
- ویرایش منوی DVD شامل پشت زمینه، رنگ، فونت و …
- ظاهری زیبا و متنوع
- پشتیبانی از زبان های مختلف
- و …

ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:dvd, softwar, Software, VSO Software ConvertXtoDVD, با VSO, به دی وی دی, تبديل mkv به dvd, تبديل فايل mkv به dvd, تبديل فايل mkv به dvd با سرعت زياد, تبدیل فایل های تصویری به, تصویری, تنظيم سرعت فيلم, تنظيم كيفيت فيلم, دانلود, دانلود اضافه کردن زیر نویس به DVD, دانلود ایجاد DVD به صورت حرفه ای, دانلود ایجاد صدای فراگیر DVD, دانلود با لینک مستقیم, دانلود برنامه ای برای رایت HD DVD, دانلود تبدیل 3GP به DVD, دانلود تبدیل AVI به DVD, دانلود تبدیل DAT به DVD, دانلود تبدیل MKV به DVD, دانلود تبدیل MPEG-1 به DVD, دانلود تبدیل WMV به DVD, دانلود تبدیل انواع فرمت به DVD, دانلود تبدیل کامپیوتر به DVD Player, دانلود تولید منو برای DVD, دانلود رایت DVD, دانلود رایت VOB و ساخت DVD, دانلود رایت انواع DVD, دانلود رایگان, دانلود رایگان نرم افزار, دانلود ساخت Autorun برای CD و DVD, دانلود ساخت DVD Video, دانلود ساخت DVD حرفه ای, دانلود ساخت DVD فیلم, دانلود ساخت DVD‌ فیلم حرفه ای, دانلود ساخت VCD و Video DVD و DVD-Video, دانلود ساخت حرفه ای DVD, دانلود ساخت فیلم DVD, دانلود ساخت فیلم DVD حرفه ای, دانلود ساخت منوی DVD, دانلود ساخت پیشرفته DVD, دانلود نرم افزار ساخت DVD, دانلود ویرایش فیلم DVD‌, دانلود پخش DVD, دانلود چند دوربین در فیلم DVD, دانلود کم کردن حجم فیلم DVD, دانلود کپی DVD, دانلود کپی با کیفیت DVD, دانلود گنجاندن 16 ساعت فیلم بر روی DVD, فایل های, فرمت, فرمت های, لینک مستقیم, نرم افزار dvd, نرم افزار تبديل, نرم افزار سي دي و دي وي دي, نرم افزار كاربردي, ويرايش فيلم, ويرايش منوي dvdf, ویرایش منوی dvd, کانورت, کانورت کردن,
  • Blaze DVD Copy v3.5.9.0 + crack

    • ساعت: 10:49

     Blaze DVD Copy v3.5.9.0 + crack

    Blaze DVD Copy
    یک برنامه ساده برای کپی کردن فیلم های DVD با سرعت بالا، توسط این برنامه شما میتوانید تمام مجموعه فیلم های DVD خود را کپی کنید، تنها با یک کلیک میتوانید فیلم ها مورد علاقه خود را باز بینی و یا آرشیو کنید. به راحتی میتوانید از DVD خود یک نسخه کپی شده تهیه کنید بدون نگرانی از پیام های خطا، DVD کپی شده همانند DVD اصلی میباشد و هیچگونه محدودیتی برای اجرا ندارد و میتوانید آن را در اکثر DVD Player ها مشاهده کنید. شما میتوانید DVD های خود را روی هارد دیسک کپی کنید و یا آن ها را روی یک DVD خام ضبط کنید، برای ضبط یک DVD هم میتوانید از IMAGE گرفته شده روی هارد دیسک استفاده کنید.
    این برنامه قادر به فشرده سازی DVD-9 movie ها برای ضبط کردن آنها روی DVD های خام DVD-5 movie میباشد. این برنامه با انواع DVD-5/DVD-9 سازگاری کامل دارد. شما میتوانید یک DVD را به طور کامل کپی کنید همچنین میتوانید فقط قسمت های خاص آن را کپی کنید، عنوان مورد علاقه، قسمت خاص، زیر نویس و صدا،  هریک را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید، اندازه تصویر نیز را هم تعیین کنید سپس DVD خود را ضبط کنید.

    ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,
  • WinDVD Platinum 7.0 Build 27.073 + serial

    • ساعت: 10:48

     WinDVD Platinum 7.0 Build 27.073 + serial

    WinDVD Platinum
    پر طرفدارترین نرم افزار پخش DVD ، این برنامه ی قوی تصویر و صوت فیلم های دی.وی.دی را با کیفیت بسیار بالایی برای شما به نمایش میکذارد و شما احساس میکند که در یک سینما نشسته اید، توسط این نرم افزار با سرعت بالایی میتتوانید فیلم ها را عقب و جلو ببرید و به راحتی فیلم را کنترل کنید، این نرم افزار اکثر فورمت های رایج تصویری را پشتیبانی میکند و به کمک آن میتوانید انواع فایل های تصویری را مشاهده کنید.

    ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,
  • #1 DVD Ripper 1.3.50 + serial

    • ساعت: 10:47

     #1 DVD Ripper 1.3.50 + serial


    DVD Ripper
    یک نرم افزار قوی ولی در عین حال ساده که به شما این امکان را میدهد تا از فیلم های DVD خود کپی بگیرید و آنها را به فورمت های VCD (MPEG1), SVCD (MPEG2), AVI, Divx تبدیل کنید. این برنامه با تبدیل فیلم ها DVD به فورمت Divx حجم آنها را تا 90 درصد حجم اولیه بدون افت کیفیت کاهش میدهد، این برنامه همچنین از صدای دالبی سروند پشتیبانی میکند و قابلیت تبدیل دسته جمعی فایل ها را نیز دارد. در صورتی که حجم فایل ها بعد از تبدیل زیاد باشد شما با تعیین کردن اندازه فایل از قبل میتوانید مشخص کنید فایل ها به اندازه های خاصی تقسیم شوند، نسخه جدید این نرم افزار قادر به محاسبه اندازه فایل بعد از تبدیل نیز هست. با کپی برداری از DVD اورجینال آنها را در جای امنی نگه دارید و از نسخه پشتیبان استفاده کنید.

    ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,
  • WinDVD Platinum 7.0.B27.115 + serial

    • ساعت: 10:46

     WinDVD Platinum 7.0.B27.115 + serial

    WinDVD
    نرم افزار ویژه پخش فیلم های DVD، این برنامه با افزایش کیفیت صدا و تصویر باعث میشود تا از دیدن فیلم های خود نهایت لذت را ببرید، همچنین به کمک این نرم افزار میتوانید فایل های ویدیوئی خود را بین وسایل دیجیتالی همراه مثل Mobile, iPod, PDA  و … به اشتراک بگذارید. اگر اهل تماشای فیلم های DVD هستید این برنامه را حتماً دریافت کنید.

    ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,
  • پلیری متفاوت را تجربه کنید! DVD X Player Professional v5.5

    • ساعت: 10:44

     

    منبع : www.AsanDownload.com



    وقت آن رسیده است که پلیری متفاوت از آن چه که تا به حال دیده اید را تجربه کنید ! 
    پلیری بسیار جالب با حجمی مناسب با قابلیت های فراوان که که می تواند مدیریت فیلم های خود را با فرمت هایی متفاوت به آن بسپارید و با خیالی آسوده به تماشا و لذت بردن از آن ها بنشینید. DVD X Player Professional  نام نرم افزاری بسیار مناسب می باشد که علاوه بر نمایش فیلم ها و موزیک ها قادر است با بهترین کیفیت و کمترین فضای اشغال شده از حافظه و هارد دیسک DVD ها را هم به حرکت درآورد. استفاده آسان از نرم افزار نکته ای است که هرکاربری را مجذوب خود می کند. محیطی جذاب و متفاوت با رنگ بندی جالب همراه با امکانات متعدد می تواند هرکاربری را بر استفاده از آن وادارد. DVD X Player Professional علاوه بر این که ویدئو ها را به نمایش در می آورد از صداهای بسیار با کیفیت (Dolby&DTS) نیز به صورت کامل پشتیبانی به عمل می آورد. کاربران اغلب انتظار دارند یک نرم افزار بتواند خواسته های آنان را برای پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا برآورده سازد. در مورد DVD X Player Professional باید ذکر نمود که با قابلیت هایی که دارد قادر است اکثر خواسته ها را برآورده سازد. جالب است که بدانید این نرم افزار با این همه قابلیت و قدرت در پخش تقریبا همه فرمت های صوتی و تصویری با حافظه یا رم 64 مگابایت هم می تواند کار کند. فرمت های صوتی و تصویری که DVD X Player Professional پشتیبانی می کند بسیار است از جمله معروف ترین آن ها می توان به: DIVX, MPEG4, RM, QuickTime, WMV, WMV-HD, MacroMedia Flash و اکثر فرمت های رایج اینترنتی اشاره نمود. قادر است تا به ضبط و ذخیره DVD ها با فرمت رایج ویدوئی MPEG2 و فرمت رایج صوتی یعنی MP3 بپردازد . ویدئو ها را به چند بخش تقسیم کند. از صحنه های فیلم عکس بگیرد. قابلیت پخش دستگاه های تصویر برداری مانند WEB Cam ها را دارد. می تواند از انواع صداها با کیفیت های متفاوت از 2 Speaker تا صدای 7 به 1 را پشتیبانی کامل به عمل آورد. قادر به نمایش اسلاید شو ها با موزیک های دلنشین آن ها است. در حقیت آنچه که از یک نرم افزار پخش صوت و تصویر انتظار می رود را می توان در یک ابزار با نام DVD X Player Professional مشاهده نمود.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار DVD X Player Professional v5.5:
    - محیط متفاوت نسبت به دیگر نرم افزارها
    - پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی و تصویری موجود
    - پخش انواع لوح های فشرده و سازگاری با فرمت های مختلف از آن ها
    - سبک بودن نرم افزار و این که با 64 مگابایت حافظه هم سازگاری دارد
    - پشتیبانی از صدای با کیفیت Dolby&DTS 
    - نمایش DVD ها با کیفیتی مثال زدنی
    - جداسازی رنگ ها برای نمایش بهتر تصاویر
    - قابلیت عکس برداری از صحنه های مختلف فیلم 
    - نمایش اسلاید شو از تصاویر موجود 
    - نمایش تصاویر خروجی از WEB Cam و مانند آن 
    - پشتیبانی از انواع صداها با کیفیت های مختلف 
    - ذخیره سازی DVD ها با فرمت ویدئویی MPEG2 و فرمت صوتی MP3
    - تکه تکه کردن فیلم با سرعت بالا
    - قابلیت محدود سازی نرم افزار برای دیگران و یا کودکان
    - تنظیم مقدار مصرفی از رایانه به صورت دلخواه
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,
  • دانلود Pinnacle Studio HD Ultimate Collection 15 تدوین حرفه ای فیلم ها

    • ساعت: 10:43

     دانلود Pinnacle Studio HD Ultimate Collection 15 تدوین حرفه ای فیلم ها

    همیشه در هر زمینه ای شرکت هایی خاص هستند که محصولاتشان تقریبا بی چون و چرا جز بهترین نرم افزارهاست. فتوشاپ ادوبی همیشه بهترین بوده یا آفیس مایکروسافت همیشه در صدر قرار داشته و ده ها عنوان دیگر که آنقدر امکانات دارند که اصلا نمی شود به سمت نرم افزار دیگر رفت یا حتی به نرم افزار دیگری فکر کرد. ویرایشگری فیلم با هنرمندی تدوینگران حرفه ای صورت می گیرد و امروزه بسیار مهم تلقی می شود ؛ از مبتدی ترین فیلم های خانوادگی گرفته تا حرفه ای ترین فیلم های سینمایی روز جهان معمولا مورد ویرایش و بازبینی قرار می گیرند تا آنچه حاصل می آید به چشمان کاربر جذاب تر جلوه دهد. نیاز است بخشی از فیلم با افکت ها تدوین شود یا بخشی از فیلم که صدای ناهنجاری دارد مورد ویرایش قرار گیرد و ده ها نیاز دیگر که همه باعث می شوند تدوینگران نرم افزارهای حرفه ای را برگزینند تا همه امکانات را یکجا داشته باشند. در این مطلب قصد داریم یک ابزار فوق حرفه ای دیگر معرفی کنیم که احتمال غریب به یقین اکثر شما کاربران و مخصوصا تدوینگران فیلم با آن آشنایی دارید. Pinnacle Studio™ HD Ultimate Collection یکی از حرفه ای ترین ویرایشگرهای موجود در سراسر دنیاست که معمولا بیشتر فیلم های روز و معتبر جهان با خلاقیت این ابزار تدوین می شوند. اکثر فیلم های هالیوودی که امروز با جلوه های بصری مختلف مشاهده می کنیم با این محصول فوق حرفه ای تدوین و ویرایش شده اند.
    مجموعه ای بی نظیر از امکانات که کنار هم جمع شده اند تا کاربران بتوانند با استفاده از آن ها و کمی هم ذوق و سلیقه خروجی را به صورت یک فیلم با کیفیت ارائه دهند. صدها یا بهترین است گفته شود هزاران افکت صوتی و تصویری برای هر بخش در این محصول تعبیه شده تا در این خصوص دستان کاربران باز باشد. انواع Transition ها ، پشتیبانی از انواع فرمت ها ، استفاده از جدیدترین تکنولوژی های صوتی و تصویری در ویرایش ها ، هوشمند بودن نرم افزار در بخش های مختلف ویرایش و ده ها قابلیت مهم دیگر که نسخه جدید Pinnacle Studio به کاربرانش هدیه می دهد.
    کیفیت در این نرم افزار حرف اول و آخر را می زند ؛ کیفیت بسیار مطلوب HD که به جذاب تر شدن خروجی کمک زیادی می کند جز اولین خصوصیت های این نرم افزار محسوب می شود. صداهای دالبی دیجیتال ، 2200 افکت ، سرعت بسیار مناسب در بخش های مختلف نرم افزار نسبت به حجم قابلیت ها ، امکان ساخت اسلایدشو ، هماهنگی موزیک ها با مدت زمان یک فیلم ، پیش نمایش از تمامی کارها در نرم افزار ، گرفتن خروجی با فرمت دلخواه یا رایت برروی انواع دیسک های نوری و همچنین امکان ساخت دی وی دی فیلم به همراه منوهای جذاب و کاملا اینتراکتیو جز قابلیت های جانبی هستند که این مجموعه با خود به همراه دارد.
    پانزدهمین نسخه از Pinnacle Studio™ HD Ultimate Collection مدتی است که عرضه شده است ؛ ما سعی کردیم نسخه کامل این نرم افزار فوق حرفه ای را برروی سرور های آسان دانلود قرار دهیم تا شما کاربران عزیز با دانلود این مجموعه از یک ویرایش حرفه ای با سلیقه خود لذت ببرید.


    قابلیت های کلیدی نرم افزار Pinnacle Studio™ HD Ultimate Collection 15 :
    - Import ساده  ویدئوها ، تصاویر ، موزیک ها و ...
    - سازگاری با دوربین های دیجیتالی برای گرفتن تصاویر از آن ها
    - سرعت بسیار مناسب در عملکردها نسبت به حجم قابلیت ها
    - نهایت کیفیت در ویرایش ویدئوها
    - تمامی امکانات لازم برای ویرایش حرفه ای فیلم ها
    - سازگار با فرمت های مختلف صوتی ، ویدئویی و تصاویر
    - امکان ساخت اسلایدشو 
    - وجود بیش از 2200 عدد از انواع افکت ها
    - مدیریت ساده افکت ها به سبب تقسیم بندی دقیق آن ها
    - امکان رایت مستقیم برروی دی وی دی یا Blu-ray
    - ذخیره سازی با کیفیت و فرمت دلخواه کاربر
    - امکان ساخت دی وی دی فیلم به همراه منو
    - واسط کاربری فوق العاده مناسب نرم افزار
    - انتشار برروی سرویس های آنلاین نظیر Youtube.com
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,
  • تبدیل عکس به دی وی دی با Photo DVD Creator 5.0

    • ساعت: 10:41

     VSO ConvertXToDVD 2.1.12.214 + keys

     

    منبع: www.p30download.comبا استفاده از این نرم افزار میتوانید به راحتی و تنها با چند کلیک انواع فایل های ویدئویی، تصاویر ضبط شده توسط دوربین فیلمبرداری، تلویزیون و ماهواره را به فورمت DVD تبدیل کرده و سپس آنها را روی DVD ضبط کنید. این نرم افزار اکثر فورمت ویدئویی را پشتیبانی میکند و شما میتوانید انواع فایل های Xvid, MOV, VOB, Mpeg, Mpeg4, MP4, AVI, WMV, DV را به DVD تبدیل کنید.

     

     Download – 6.27 Mb – Crack

    ConvertXtoDVD (formerly DivXtoDVD) is a software to convert and burn your videos to DVD. With ConvertXtoDVD and in a few clicks you can backup your movies to DVD playable on any home DVD player.
    ConvertXtoDVD supports most popular format such Xvid, MOV, VOB, Mpeg, Mpeg4, MP4, AVI, WMV, DV and stream formats. It converts your files into a compliant DVD Video set of files and burns it on a DVD media.
    The aspect ratio can be automatically selected or forced to a specific format. The program works for NTSC and PAL video formats and creates chapters automatically. Multiple audio tracks are supported. Version 2 uses a completely rewritten interface with subtitles support and a lot of new settings.

    FEATURES:
    - Supported video formats: DivX, Xvid, MPEG4, MOV, AVI, WMV, WMV HD, DV, and more…
    - Supported sources: existing files from digital camcorders, TV/Sat, capture cards
    - Can merge up to 4 hours of material from several movies or episodes
    - Supported audio formats: AC3, DTS, PCM, OGG, MP3, and more…
    - Handles subtitles files (.SRT .SUB/IDX) with color and font selection, and supports tags (italic, bold)
    - Video format choice: NTSC, PAL, or automatic and PULL-DOWN
    - Picture output: Widescreen, Fullscreen, or automatic
    - Create Automatic chapters or edit your owns
    - Fast preview mode to check if the source is loaded correctly
    - Save the DVD structure on hard drive or burn it to a blank DVD
    - Reliable burn engine integrated (supports all DVD formats)
    - Fast and quality encoder (typically less than 1 hour for converting 1 movie)
    - Variable options and settings for advanced users
    - Control of the conversion speed vs quality
    - DVD Menu control (auto-start, loop etc)
    - DVD Menu edition (background, fond, color)
    - Customizable interface (themes, dockable windows)
    - Multilingual support (available languages…)
    - Optimized for Windows 2000 / XP / Vista

  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,
  • تبدیل عکس به دی وی دی با Photo DVD Creator 5.0

    • ساعت: 10:40

     تبدیل عکس به دی وی دی با Photo DVD Creator 5.0

    منبع: www.p30download.com
    Photo DVD Creator یک نرم افزار آسان برای تبدیل عکس به دی وی دی (DVD) میباشد. شما میتوانید به آسانی و سرعت بالا از عکس های خودتون یک فیلم به حالت نمایش به صورت اسلاید بسازید. همچنین میتوانید برای ساخت فیلم خود از میان پرده های زیبا (transitions)، موزیک، نوشته بر روی عکس، جلوه های ویژه و منو استفاده کنید و در پایان حاصل کار خود را بر روی دی وی دی ضبط کنید. تمامی کارها فقط در سه مرحله صورت میگیرد.

    برخی از قابليت هاي كليدي اين نرم افزار عبارتند از:
    - ساخت اسلاید شو به سرعت و فقط در سه مرحله
    - قابلیت اسفاده از میان پرده، موزیک و نوشته
    - دارای بیش از 180 مورد میان پرده (transitions)
    - دارای پس زمینه های زیبا و حرفه برای ساخت منو
    - قابلیت مشاهده آنی (Real Time) انچه میسازید
    - پشتیبانی از فورمت های تصویری JPG/GIF/BMP/TGA/TIF
    - ساخت DVD و VCD برای پخش در دستگاه های خانگی
    - و …
     قیمت: 39.95 دلار آمریکا
     پسورد: www.p30download.com
     دانلود - 8.16 مگابایت

    لینک دانلود از پی سی دانلود

     

  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,
  • پخش و مدیریت فایل های مالتی مدیا J.River Media Center v16.0.86 Final

    • ساعت: 10:37

     

    منبع : www.AsanDownload.com

    مدیریت فایل های چند رسانه ای که می تواند انواع عکس ها، موزیک ها و فیلم ها باشد یکی از کارهایی است که شاید تمامی کاربران با آن سروکار داشته باشند. بیشتر کاربران از نرم افزارهایی که در ویندوز گنجانده شده است برای این کار بهره می برند اما نرم افزارهایی هم هستند که مدیریت را به صورت حرفه ای تر امکان پذیر می سازند و به طبع کار کاربران را هم آسان تر می کنند. J.River Media Center یکی از همان نرم افزارهائیست که توانایی مدیریت فایل های چند رسانه ای را داشته و قادر است تا انواع تصاویر را نمایش دهد ، موزیک ها را اجرا کند و فیلم ها را به نمایش در آورد. انتقال فایل ها به سیستم های صوتی و تصویری چند رسانه ای قابل حمل اعم از انواع موبایل ها و پلیرهای قابل حمل از جالب ترین خصوصیات این ابزار محسوب می شود، البته نکته مهم در مورد این نرم افزار داشتن واسط کاربری جذاب و در عین حال حرفه ای است که برای تمامی کاربران فوق العاده جذاب و دلنشین خواهد بود، پشتیبانی از انواع فرمت ها در زمینه های مختلف هم نکته قابل توجهی است که این محصول به آن اهمیت زیادی داده است تا کاربران با انتخاب همین نرم افزار بتوانند تقریبا همه خواسته های خود را در زمینه چندرسانه ای پاسخگو باشند. امکان هماهنگی با انواعTV ها، قابلیت Remote کردن، امکان رایت انواع لوح های فشرده اعم از سی دی ها و دی وی دی ها ، قابلیت جست و جو در میان فایل های موجود در سیستم رایانه ای شخصی یا جست و جو در میان سایت های به اشتراک گذاری آنلاین، امکان ویرایش ساده تصاویر و ده ها قابلیت دیگر که هرکاربری را قادر می سازد تا مدیریتی کامل برروی فایل های خود داشته باشد. نسخه جدید نرم افزار J.River Media Center به تازگی ارائه شده است، پوسته های جذابی هم در نرم افزار گنجانده شده اند، علاوه بر این پلاگین های مفیدی هم در سایت سازنده قرار دارند تا کاربران در صورت نیاز از آن ها برای کامل تر کردن نرم افزار استفاده نمایند. پیشنهاد می کنیم این نسخه از نرم افزار را حتما تست و آزمایش کنید. 

     


    قابلیت های کلیدی نرم افزار J.River Media Center v16.0.86 Final :
    - پشتیبانی کامل از بیش از 80 فرمت مختلف صوتی و تصویری
    - امکان مشاهده کلیه فرمت های محبوب تصاویر
    - Rip کردن CD های صوتی در قالب فرمت های  WMA, OGG, APE, MP3, FLAC و ...
    - قابلیت مدیریت و ویرایش تصاویر
    - توانایی ساخت، آپلود و به اشتراک گذاری آلبوم فایل های تصویری و تصاویر در داخل وب و یا FTP
    - پشتیبانی از اکثر فرمت های محبوب موسیقی و فیلم
    - قابلیت ایجاد playlist های شخصی از آهنگ های دلخواه
    - پشتیبانی کامل از اکثر وسیله های قابل حمل پخش کننده فایل های صوتی
    - قابلیت کپی نمودن انواع فایل های  موزیک و فیلم و  عکس از لوح های فشرده بروی کامپیوتر
    - قابلیت رایت در محیط نرم افزار تنها با عمل drag and drop فایل های دلخواه
    - امکان جستجو و دانلود کلیه فایل ها صوتی و تصویری از سایت های مانند گوگل و YouTube و...
    - امکان مشاهده تصاویر به حالت اسلاید و  بهمراه پخش موزیک دلخواه
    - پنجره Actoin جهت انجام سریع برخی اعمال مانند رایت
    - سازماندهی و مدیریت کامل فایل های Multimedia 
    - توانایی اتصال به وسایل صوتی و تصویری منزل و مدیریت آنها به وسیله کنترل از راه دور 
    - فرستادن فایل های صوتی از قسمت MEDIA CENTER نرم افزار به وسایل پلیرهای قابل حمل موزیک
    - انتقال تصاویر از دوربین های دیجیتال به کامپیوتر 
    - توانایی ساخت CD ها صوتی 
    - امکان بازبینی اتوماتیک فولد ها و ورود کلیه محتویات فولدر ها به داخل نرم افزار
    - قابلت پخش افکت های دو بعدی و سه بعدی در هنگام پخش موزیک
    - امکان اتصال به تلوزیون و سایر داستگاه ها مانند اکثر دوربین های عکاسی و mp3player ها و...
    - قابلت ضبط برنامه های تلویزیون و مرور دوباره آنها از طریق نرم افزار
    - توانایی رایت کردن CD/DVD
    - نرم افزار CD Labler همراه جهت طراحی انواع کاور و لیبل سی دی
    - قابلیت تغییر چهره نرم افزار به وسیله پوسته های متنوع
    - دارای بیش از 40 visualization جذاب
    - استفاده بسیار آسان از نرم افزار
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,
  • DVDFab Decrypter 3.1.4.0

    • ساعت: 10:37

     DVDFab Decrypter 3.1.4.0

    منبع: www.p30download.comنرم افزار DVD FAB Decryptor یک نسخه ساده از نرم افزار DVD FAB Express هست. که محتویات DVD ویدئویی را در هارد دیسک کپی می کند، و تمام قفلهای نرم افزاری آن را از بین می برد. در واقع نرم افزاری برای کپی DVD های قفل دار است، که قفلهایی مانند : CSS, RC RCE, Macrovision, UOPs and Sony ARccOS را در حین کپی می شکند.

    ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,
  • دانلود CyberLink PowerDVD v11.0 Ultra نهایت لذت در تماشای فیلم ها

    • ساعت: 10:35

     دانلود CyberLink PowerDVD Ultra نهایت لذت در تماشای فیلم ها

    انتخاب نرم افزارهای کاربردی همیشه سلیقه ای است و این کاربران هستند که تصمیم می گیرند از کدام نرم افزار برای رسیدن به هدف خود بهره بگیرند ؛ در بیشتر موارد این امر صادق است اما در مواردی هم بعضی از نرم افزارها آنقدر موفق و بی همتا هستند که کاربران اصلا راهی جز استفاده از آن نرم افزار ندارند ؛ مثلا در ایران سیستم عامل ویندوز بیشترین استفاده را دارد چرا که اکثر کاربران به دلایل مختلف نمی توانند به جز این سیستم عامل از گزینه ی دیگری استفاده کنند. مثلا در بخش پلیرها و مخصوصا پخش دی وی دی هایی که کاربران به کیفیت بالا و تکنولوژی های جدید نیاز دارند نام های مختلفی هستند اما هیچ کدام به اندازه PowerDVD نمی توانند کاربران را راضی نگه دارند. معروفترین محصول Cyberlink هم جز آن دسته از نرم افزارهایی است که به سبب محبوبیتی که به واسطه قابلیت هایش حاصل شده جز اولین انتخاب ها به شمار می رود. یک پلیر فوق حرفه ای که نهایت کیفیت را برای کاربران به همراه آورده و لذت تماشای یک فیلم جذاب با جدیدترین تکنولوژی های صوتی و تصویری را به کاربران هدیه می دهد.
    سال هاست که Cyberlink PowerDVD عرضه می شود و در طول همین سال ها هم نه تنها کاربران استفاده کننده از این ابزار کم نشده اند بلکه روز به روز به هواداران این پلیر فوق العاده اضافه می شود. نسخه ی جدید که چند روزی است عرضه شده همانند نسخه های قبل اولا با واسط کاربری جذاب و جدیدش پا به سیستم رایانه ای کاربران می گذارد ؛ بهینه شدن گزین ها در واسط کاربری به همراه دسترسی سریعتر به فایل های چند رسانه ای برای تماشا اولین قابلیتی است که در همان نگاه اول هم می توان آن را مشاهده کرد. بهینه شدن نرم افزار هم در اجرای ساده و هم در اجرای فیلم ها در بالاترین کیفیت ممکن هم نکته بسیار مهمی است که سازندگان به آن اهمیت زیادی داده اند.
    این نسخه مانند نسخه قبل قادر است تا فیلم ها را به صورت سه بعدی نمایش دهد ؛ تکنولوژِی که امروزه میان کاربران بسیار رواج پیدا کرده تا جایی که حتی سینماها هم به نمایش فیلم های سه بعدی ، 4 بعدی و یا حتی 5 بعدی مشغول هستند. PowerDVD هم سه بعدی تصاویر را می تواند به نمایش درآورد. پشتيباني كامل از تكنولوژي هايي نظير دالبي ديجيتال و صداهاي سه بعدي در لذت بردن از تماشاي فيلم ها كمك شاياني را مي كند. وجود امكاناتي براي ارتباطات آنلاين و به اشتراك گذاري و همچنين ارتباط با رسانه هاي اجتماعي كاربران را براي استفاده به روز از اين نرم افزار ياري مي دهد. نمايش فيلم ها با تاثير پذيري از تكنولوژي هاي Noise Reduction و Stabilizer با افزايش قابل توجهي در كيفيت مواجه شده است ؛ از بين رفتن نويزها در فيلم ها نكته اي است كه اكثر شركت هاي نرم افزار از گذشته تا به حال به دنبال آن بوده اند و حالا Cyberlink توانسته با ارائه نسخه های جدید PowerDVD به آن دست پيدا كند.
    پشتيباني از انواع لوح هاي فشرده از انواع سي دي ها تا آخرين مدل از اين نوع حافظه ها يعني Blu-ray در اين نسخه هم مانند چندين نسخه قبل قابل استفاده و دسترسي خواهد بود. سازگاري خاص با محصولات سه كمپاني Intel ، nVidia و ATI كه توليد كننده هاي پردازنده هاي سيستم و گرافيكي مي باشند قابليتي است كه در نمايش هرچه بهتر فيلم ها نقش مهمي را بردوش مي كشد.
    همه چیز در Cyberlink PowerDVD 11 آماده شده تا کاربران لذت تماشای جذاب ترین و با کیفیت ترین فیلم ها را تجربه کنند ؛ ما هم به شما کاربران عزیز این پیشنهاد را می دهیم که جز اولین کاربرانی باشید که این محصول جدید و کم نظیر را آزمایش می کنید.


    قابلیت های کلیدی نرم افزار CyberLink PowerDVD v11.0.1620.51 Ultra :
    - نهايت كيفيت در نمايش فيلم ها
    - سازگاري كامل با انواع لوح هاي فشرده
    - پشتيباني از صداهاي دالبي ديجيتال
    - پشتيباني از صداهاي چندكاناله
    - امكان عكس گرفتن از فيلم ها
    - MoovieLive قابليت به اشتراك گذاري فيلم هاي ساخته شده توسط شما
    - بزرگنمايي فيلم هاي شما در اندازه هاي 1920 در 1080 بدون افت كيفيت
    - پشتيباني از تكنولوژي كشش تصاویر 16:9 و 4:3
    - قابلیت دسترسی به محتوای فیلم توسط گزینه های IHD,BD-J
    - کنترل کننده های پیشرفته و امکانات هوشمند پخش DVD
    - نهايت كيفيت در صداي خروجي
    - سازگاری شتاب دهنده گرافیکی نرم افزار با پردازنده های گرافیکی ATI, NVIDIA, Intel
    - پیشتیبانی از نمایشگرهای Wide screen تنظيم خودكار
    - امکان مشاهده‌ی فیلم‌ها در Laptop ها به صورت استفاده‌ی کاملاً بهینه از باطری
    - مشارکت با 2 شرکت بزرگ Intel و Nvidia به منظور پردازش اطلاعات و تصویر
    - Free style control's انتخاب از میان 5 حالت UI ، دارای انواع skin و رنگ
    - دارای آخرین استانداردهای حفاظت محتوای داده ها مثل CPRM, VCPS
    - تکنولوژی پیشرفته CLEV2 جهت بهتر دیدن تصاویر و رنگ ها
    - سازگار با فرمت هاي مختلف صوتي و تصويري
    - قابليت جا به جا كردن زير نويس فيلمهاي شما
    - پشتيباني از تكنولوژي سه بعدي سازي تصاوير و نمايش فيلم هاي سه بعدي
    - نمايش تقريبا تمامي فرمت ها در زمينه هاي صوتي و تصويري
    - طراحي جديد نرم افزار
    - نمايش هرچه بهتر تصاوير و فيلم ها نسبت به نسخه هاي قبلي
    - نمايش دي وي دي هاي سه بعدي
    - نهايت كيفيت در صدا با بهره گيري از آخرين تكنولوژي ها
    - سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
    - و ...

    ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,
  • تبدیل فایل های صوتی به دی وی دی توسط Music DVD Creator 2.0.3.451

    • ساعت: 10:34

     تبدیل فایل های صوتی به دی وی دی توسط Music DVD Creator 2.0.3.451

    نرم افزار Music DVD Creator به شما توانایی تبدیل همه ی file های صوتی ( CD ، MP3 ، WMA ، WMV و … ) را به format DVD را خواهد داد. rip کردن تمام track های صوتی از درون file های video یی ، ضبط file های صوتی ، burn کردن favorite music درون DVD-R/RW disc یا از hard disk از قابلیت های دیگر این نرم افزار می باشد.
    شما همچنین قادر به افزودن lyric ها و قرار دادن image های مورد علاقه تان در زمینه ی music های خود خواهید بود.
    همچنین قادر به add/remove/modify/arrange کردن title ها و Chapter ها می باشید. شما با استفاده از Music DVD Creator قادر به ذخیره ی هزاران آهنگ بر روی یک DVD خواهید بود. Music DVD Creator همچنین تمامی DVD media ها و dual-layer DVD-9 های burn شده را پشتیبانی می کند.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Music DVD Creator 2.0.3.451:
    - تبدیل تمام format های صوتی ( MP3 ، WMA ، WMV ، MIDI و … ) به DVD Format
    - rip کردن تمامی track های صوتی از درون file های video یی و ذخیره ی آن ها به صورت DVD file
    - ضبط صوتی از ورودی های microphone و Line  و ذخیره ی آن ها به صورت DVD File
    - افزودن image یا Photo مورد علاقه خود در پس زمینه ی music ها
    - افزودن Lyrics در پس زمینه ی music و نمایش آن همچون subtitle
    - داشتن خروجی در تبدیل DVD File ها بر روی Hard Disc
    - پشتیبانی از Letter Box و Pan و Scan display mode
    - پشتیبانی از نسبت تصویری  4:3 و 16:9
    - سازگار با ویندوز ویستا

    ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,
  • تدوین حرفه ای صوت و تصویر با Movavi VideoSuite v9.4

    • ساعت: 10:30

     تدوین حرفه ای صوت و تصویر با Movavi VideoSuite
    یکی از دسته نرم افزارهایی که همیشه مورد نیاز افراد بوده و تقریبا بیش از نیمی از افرادی که با رایانه سر و کار دارند، حتما روزی به استفاده از آن ها ترغیب می شوند، جز دسته نرم افزارهای مالتی مدیا می باشند. منظور ما از این دسته تنها نرم افزارهای پخش صوت یا تصویر نیست، بلکه منظور نرم افزارهایی هستند که به عنوان دستیار برای کاربران، کار ویرایش صوت و تصویر را انجام می دهند. این ابزارها با قابلیت های بسیار مهمی که دارند و با الگوریتمی بسیار جالب و خلاقانه به کاربر این امکان را می دهند تا تصاویر مرده را به فیلمی زنده تبدیل کنند و یا همان فیلم زنده را به یک فیلم واقعی با کیفیت فوق العاده بالا همراه با جلوه های ویژه بر روی یک دی وی دی رایت نموده و از تماشای آن لذت ببرند. در سایت آسان دانلود تا به حال نرم افزارهای متعددی در این زمینه معرفی شده است. تمامی نرم افزارهای قبلی امکانات بسیار کاملی داشته اند و با توجه به نظرات و بازدیدها استقبال زیادی از آن ها شده است. با توجه به هدف ما از معرفی تمامی نرم افزارهای کاربردی و ارائه کاملا رایگان به کاربران عزیز یکی از همین دسته نرم افزارها را به شما دوستان تقدیم خواهیم کرد. Movavi VideoSuite نام بسته ای نرم افزاری است که با امکانات بسیار کامل به دستیاری حرفه ای برای کاربران باشد. تا به حال هر نرم افزاری که معرفی شده بود محیط نرم افزار مربوط به خود را داشت. محیط کاربری بسیار زیبایی را می توان در این نرم افزار مشاهده نمود. اینقدر جالب است که نمونه اش را در ابزار دیگر نخواهید دید. در سایت سازنده ترازویی قرار گرفته که تمام نرم افزارهای ساخته این شرکت را کنار هم در یک طرف قرار داده و بسته نرم افزار Movavi VideoSuite در طرف دیگر، جالب است که حتی سایت سازنده هم این بسته را تحسین کرده و سنگینی آن را بیشتر از تمامی نرم افزار دانسته اند. اما توضیحات این بسته، بیش از 6 نرم افزار که هر کدام  می تواند نرم افزاری جداگانه باشد در این بسته بسیار کامل جای گرفته است. در این بسته تبدیل هر ویدئویی، تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و خارج نمودن صوت و تصویر را از لوح های فشرده، ویرایش فیلم ها، ساخت فیلم از تصاویر، افکت های بسیار زیبا و متعدد، رایت بر روی سی دی و دی وی دی، Capture کردن ویدئو ها، تکه تکه کردن و چسباندن کلیپ ها و دانلود از سایت های تماشای آنلاین، را می توان مشاهده نمود. سرعت کار نرم افزار همراه با محیط کاربری بسیار جذاب یکی از مهم ترین خصوصیات این نرم افزاراست. Movavi VideoSuite که آخرین نسخه هم اکنون قابل دسترس شما کاربران عزیز است، از تمامی فرمت های صوتی و تصویری رایج پشتیبانی کرده و به گفته سایت سازنده بیش از 40 فرمت از تصاویر، صوت و ویدئو در این ابزار قابل استفاده است.  

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Movavi VideoSuite  v9.4:
    - محیط کاربری بسیار جذاب و کاملا متفاوت از هر نرم افزار دیگری
    - سرعت بسیار بالا در انجام کارها
    - Capture کردن ویدئو ها از دوربین های دیجیتالی
    - قابلیت تبدیل تمامی فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر
    - قابلیت تکه تکه کردن فیلم ها و یا به همچسباندن کلیپ ها
    - قابلیت استفاده از فیلترها و افکت های خاص و بسیار کارآمد
    - قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از دی وی دی ها 
    - قابلیت رایت دی وی دی یا سی دی به صورت های مختلف صوت، تصویر، دیتا 
    - قابلیت ساخت ویدئو های کلاسیک به صورت کارت پستال
    - تبدیل فرمت ها با کیفیت بسیار عالی 
    - قابلیت تنظیم کیفیت برای بدست آوردن حجم و اندازه مورد نظر
    - قابلیت ساخت اسلایدشو های زیبا از تصاویر
    - قابلیت دانلود ویدئو ها از سایت های آنلاین نمایش فیلم 
    - قابلیت ساخت ایمیج با فرمت ISO 
    - نهایت کیفیت در ورودی و خروجی
    - بیش از 6 نرم افزار بسیار کامل در بسته نرم افزاری Movavi VideoSuite 
    - پشتیبانی بیش از 40 فرمت
    - سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ... 

    ادامه مطلب.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مهدي نريماني
  • تاریخ:سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:,
  • لینک صفحات جداگانه خود را در این قسمت قرار دهید